poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Czyżby wiosna już na dobre?

Miejmy taką nadzieję! Prognozy pogody są obiecujące. Dzisiaj gdy tylko otworzyłam oczy pierwsze co zrobiłam to podeszłam do okna sprawdzić jaka jest pogoda. Wczoraj wysłuchałam prognozy i na dzisiaj zaplanowałam spacer, dłuuugi spacer. A po ostatnich nie zbyt przyjemnych doświadczeniach pogodowych wszystkiego się spodziewałam- nawet deszcz ze śniegiem by mnie chyba nie zdziwił... Jednak dzisiaj się nie zawiodłam, piękne słoneczko i bezchmurne niebo. To jest to! :P Jak tylko Hania zjadła wyruszyłyśmy. Spacerowanie połączyłyśmy z wizytą w kawiarni. Ja wypiłam kawe a Hania spałaszowała obiadek i powędrowałyśmy dalej. Hanna zaliczyła drzemkę na świeżym powietrzu i wróciłyśmy do domku. Oby wiosna już o nas nie zapominała i nie płatała nam figli. Mam nadzieję, że jutro będzie jeszcze cieplej. 






 

4 komentarze:

  1. Ja planuję w piątek odwiedzić ZOO i mam nadzieję, że pogoda będzie tak piękna jak dziś :) Wiosenny płaszczyk, lekkie buty i świeże powietrze - to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My też dzisiaj na spacerku. Pogoda cudna, wiatr tylko u nas mocny, mam nadzieję, że jutro będzie lepiej! Zazdroszczę wyjścia do kawiarni, ja niestety żadnych po drodze nie mam...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam nadzieje ze to już wiosna ;) u nas było wczoraj 25 stopni ;) i biegalysmy w krótkim rękawku :):) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna prawie lato już ;)

    Widzę znajomy pojazd , quinny prawda ?

    OdpowiedzUsuń