piątek, 22 lutego 2013

Już jest!

Niedawno dotarł do nas kurier z nowym nabytkiem. W sumie Hania ma jeszcze tydzień czasu zanim zacznie przyjmować zupki i deserki, ja jednak postanowiłam już wybrać dla niej odpowiednie krzesełko do karmienia. Kierowałam się kilkoma czynnikami. Po pierwsze chciałam żeby krzesełko było "zgrabne" i nie zajmowało wiele miejsca, po drugie żeby było łatwe w utrzymaniu czystości (żebym nie musiała bawić się w pranie wsadu krzesełka po posiłku) no i po trzecie żeby było odpowiednie dla dziecka czteromiesięcznego. Wszystkie moje kryteria spełniło krzesełko Mamas&Papas Baby Snug. Składa się z trzech, niezależnych części - dostosowuje się do wzrostu dziecka, posiada miękką ergonomiczną wkładkę przeznaczoną dla mniejszych dzieci. Siedzisko jest delikatne i wygodne, zaprojektowane aby ułatwić dziecku zachowanie odpowiedniej pozycji podczas siedzenia oraz dodatkowe zabezpieczenie w kroku dla większego bezpieczeństwa. Krzesełko posiada też tackę na miseczkę łatwą w montażu. I co ważne przeznaczone jest już dla dzieci w wieku trzech- czterech miesięcy. Hania już zdąrzyła przetestować siedzisko- po jej minie wnioskuje, że jest wygodne, a ona sama lubi w nim spędzać czas.  Zobaczymy co będzie podczas karmienia ;)









1 komentarz:

  1. Jak słodziutko wygląda w tym krzesełku :) Przeurocza dziewczynka! Szybko zaczęła siedzieć :)

    OdpowiedzUsuń